دوشنبه 9 اسفند 1395 - Monday, February 27, 2017
رهبری و ترسیم مسیر مقاومتنقش اعتماد عمومی در پویاسازی مشارکتپیگیری برخی نمایندگان برای انجام تحقیق و تفحص از فدراسیون فوتبال/اسناد و مدارک قانع‌کننده‌ای دردست استرشد 43درصدی پرداخت تسهیلات به بنگاه‌های اقتصادیانتقاد جهانگیری از برهم زنندگان سخنرانی هاآغاز نام نویسی داوطلبان میان دوره ای مجلساطلاعیه دفتر رضایی در پی‌برگزاری نخستین مجمع ملی جبهه مردمیمیثاقیان سرمربی سیاه جامگانمواد غذایی که دشمن روماتیسم هستندسال خمسی داشته باشیدتقریظ مقام معظم رهبری بر کتاب وقتی مهتاب گم‌ شدجایگاه تسبیحات حضرت زهرا (س)گزارش آژانس نشان دهنده تعهد ایران به برجام استحق نداریم مردم را به انقلابی و غیرانقلابی تقسیم کنیمهلاکت شش مزدور سعودی در یمننتایج مهمترین رقابتهای فوتبال در اروپامسئولان درباره جشنواره مد و لباس فجر چه گفتند؟مجریان تحویل سال 96 چه کسانی هستند؟روايت رهبر معظم انقلاب از راهكار رسيدن به شهادتچرا آمریکا جرات ندارد اقدامی علیه سپاه پاسداران انجام دهد؟
تاریخ :1395/10/18 11:36 PM
اهانت معنادار به امام(ره)
وقتی به پدیده های مهمی مثل انتخابات نزدیک می شویم، تحرک های مشکوک سیاسی از نوع داخلی و خارجی، متکثر شده و ما هر روز باید شاهد نقش آفرینی مآموریت گرایانه مزدورانی اشیم که یا مستقیم از آخور استکبار تغذیه می شوند و یا بطور غیرمستقیم از قربانیان نفوذ فرهنگی غرب و افکار منتسب به نحله های فکری غربگرایند!
گاهنامه دانشجویی بامداد مربوط به دانشگاه مازندران با صاحب امتیازی و مدیرمسئولی امین کوزه گر و اتفاقاً به قلم خود وی، در یادداشتی با عنوان"از ولایت فقیه ناظر در نوفل لوشاتو تا ولایت مطلقه فقیه دوران تثبیت قدرت" به پردازش تحلیل گونه بریده هایی از مصاحبه های متعدد و بعضاً مطول امام راحل در ایام اقامت در پاریس پیرامون نقش ایشان در حکومت آینده مورد نظر معظم له پرداخته و  و با ولایت فقیهی که در خبرگان قانون اساسی در سال 58 و نیز بازنگری قانون اساسی در سال 68  مقایسه کرده و بطور کاملاً مغرضانه و معاندگونه، نتایج سه گانه ای را استخراج کرده که طی آن بدون آنکه به انتظارات مردم و توطئه های براندازانه و واقعیت های آن زمان و گرایش امام به استفاده از مشورت نخبگان و نیز ضعف های سایر چهره ها و الگوهای حکومتی و از طرفی اراده اولیه امام مبنی بر استقرار در قم و ایفای نقش نظارتی اشاره ای کند، امام راحل را وقیحانه به 1-مجذوب قدرت شدن پس از رسیدن به قدرت 2-توجیه وسیله ای بنام دروغ بخاطر مقدس پنداشتن هدف و 3-فریفتگی اولیه حکومت های لیبرالی غرب و نهایتاً چرخش کامل امام راحل به سمت حکومت خودآورده مورد نظر خود، متهم کرده است!
این نویسنده جویای نام که اعوجاج فکری اش در متن این یادداشت و در همین دو شماره این گاهنامه جدیدالخلقه اش کاملاً مشهود است، در آستانه 19 دی سالروز قیام مردم قم علیه درج مقاله ای موهن علیه امام راحل در روزنامه اطلاعات سال 56، نسلی را مخاطب خود قرار داده که شاهد عینی انقلاب اسلامی و مراحل سخت قیام امام نبوده و شاید اطلاعات پژوهشگرانه ای نسبت به آن هم نداشته باشد و ایشان با شبهه افکنی، گویا قصد استارت فتنه های کوچکی را دارد که طی آن، ارادت زدایی به افکار امام را در نسل امروز و فردا نهادینه کرده و طی آن، ولایت مطلقه فقیه امروز را مولود دروغی بداند که در سایه استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، توجیه شده است!
جالب اینجاست که این قلم مسموم می داند که باید اصل ولایت فقیه و صحت و درستی قانون اساسی و نهادهای قانونی مصرحه در آن را هدف قرار دهد تا بتواند کمی از خشم ناشی از عنادش به اسلام را بروز داده و اصطلاحاً با یک تیر، چند هدف را نشانه گیری کند!
این یادداشت که موجی از خشم مردم، جوانان، دانشجویان، اساتید و علمای مازندران بخصوص بابلسر را علیه خود به راه انداخته، یقیناً برای تست افکار عمومی برای امام زدایی و نهایتاً ولایت زدایی و اسلام زدایی تهیه شده و واکنش مردم بخصوص دانشجویان و جوانان تکلیف اینگونه افراد و قلم های مسموم و جریانات مشکوک را حداقل در آستانه انتخابات آینده روشن خواهد کرد!
در پایان امیدوارم که مسئولین دانشگاه و مقامات قضایی استان و بابلسر با برخورد قاطع با این جریانات فتنه گر و فتنه ساز، از دغدغه های مردم برای عدم تکرار حوادث مشابه سال 88 بکاهند.

صادقعلی رنجبر - عضو هیات علمی دانشگاه

نرم‌افزار اندرویدی مودم‌یار - ModemYar
مرکز خیریه نگهداری معلولین ذهنی نوشیروانی بابل
محک، موسسه خیریه حمایت از کودکان مبتلا به سرطان
شرکت دانش بنیان ابررایانه طبرستان abarsoft.ir
محل تبلیغات شما
نظرات شما
+ نظردهید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به بصیرآنلاین می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright © 2017 BasirOnline website.
All rights reserved. Reproduction is permitted by referring to the source.